Täckeskund

Idag har vi haft fint besök av en riktigt ståtlig herre! Det var greyhounden Chievo som kom hit för att modella när jag sydde hans täcke.
Trots att han aldrig träffat mig innan så gick det jättebra att han var här utan sin matte i några timmar. Alldeles underbar mentalitet får jag säga.. Snäll och lugn var han och lät mig prova täcket på honom gång efter gång efter gång... Han gillade att kela och trycka sig mot mig, ville gärna ha huvudet i knät t.o.m när jag satt vid symaskinen :)

Tyget var skönt att ligga på..

 

Fin kille!

 

Chievo fick stanna i köket, Milly höll sig i vardagsrummet.

 

Så här sött hade hon myst in sig bland kuddarna.

 

Här är resultatet! Han är nästan lika hög som diskbänken! :)

 

Han kommer förhoppningsvis synas ute i mörkret.

 



Kommentarer
Postat av: Nina

Åh så fint täcket blev!!! :)

2010-12-12 @ 11:00:41
URL: http://ninasbilderblogg.wordpress.com
Postat av: Suvi

Lika fantastiskt tjusigt som vanligt! :)

2010-12-12 @ 19:26:28
URL: http://suvi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0