Rallytävling imorgon

Nu är det snart dags för min och Millys första tävling i rallylydnad. Vi har trappat ner på just den träningen nu det sista. Det känns som att vi kan alla momenten och då vill jag inte slita på det så att det blir tråkigt. Körde igenom några övningar igår, med endast en repetition av varje. Lilla fröken var riktigt på hugget och det gick helt ok. Idag tänker jag köra igenom de resterande övningarna, snabbt o lätt. Sen får det vara bra.
Det ska bli spännande imorrn, 20 startande är det. En annan pinschertik ska vara med också. Oooh, tänk om vi kommer sist! :D

Milly har ju lärt sig ett nytt trick, att lägga ner huvudet på marken. Det tycker hon är jätteroligt, och ibland ålar hon sig fram med hakan i backen. Där ser jag ett nytt trick. Kryp. Det får vi ta och prova.


Söt eller?

 

Nä nu är det dags att ladda godisfickorna och ge sig ut på en runda!


Kommentarer
Postat av: Nina Johansson

Lycka till på tävlingen imorgon!

Postat av: anna o hundarna

Ja, Milly är toksöt - och duktig! Lycka till med tävlandet, vi håller alla tummar och tassar! Och SNART kommer det nog nåt nytt i bloggen... Puss till Milly!

2010-05-25 @ 23:25:55
URL: http://pelleskop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0