Träningstävling

Eftersom jag gått kurser för olika privata instruktörer har jag ej varit medlem någon lokal brukshundklubb. Nu har jag blivit det och det mest naturliga valet var Varbergs bk.
Ikväll anordnar de träningstävling i agility, vilken vi tänkte vara med på. Vi har inte ens varit med och tränat med detta gänget än, utan kommer dyka upp som nykomlingar och kanske ge dem detta första intryck: virrig-matte-med-ingen-pli-på-sin-tokiga-hund-(hur-gammal-är-den-egentligen?).
Eller så kommer vi slå dem med häpnad, Milly kanske bestämmer sig för att vara fokuserad och jag kanske inte sabbar för oss med dåliga nerver.
Hur det än blir är det bra träning. Om vi inte är hemma allt för sent kommer en rapport ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0