Mera hopp och skutt

Gör vi nånsin nåt annat? Hihi nu har vi kört agility igen, den här gången ihop med Ingrid och hennes glada flatcoated retriverdam Tyra. Dagens träning var deras tredje nånsin och de är så himlans duktiga :)

Tony fick köra lite mera med Milly och det gick för det mesta jättebra! Han fixar lätt att göra framförbyten, bara sådär!

Idag var jag nogrrannare med att lilla fröken skulle vänta på kontaktfälten tills jag gav signal.. Ändå blev det lite fusk vid nåt tillfälle, men det "märkte" jag tydligen inte då... Hur som helst så känns det riktigt kul och bra, snart borde det gå att sätta ihop alla delarna till en hel bana.. Det är gungan och slalomet som kräver lite mer enskild träning. Lite knasigt blir det då och då vid tunnelingången.. Vi får nog lägga lite extra krut på det också.

 




Kommentarer
Postat av: stina och leo

han är jätteduktig :) och jag tycker det är så kul med nosarbete, uppletande spår och sök! absolut, vi hjälper gärna till

2010-08-07 @ 17:11:28
URL: http://stinaochleo.blogspot.com
Postat av: Nina

Hej Catgrin! Bilderna du tog blev bra! Kolla in inlägget om agility och den lilla mopsen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0