Sorgligt

De senaste dagarna har vi uppskattat Milly extra mycket. Vi har gosat med henne mer än vanligt, vi har skojat och busat på promenaderna. Jag är så glad att jag har henne och att hon trivs och mår bra. Anledningen till att vi uppskattar vår pinscher extra mycket just nu, är att en annan pinscher idag fick somna in.
Vi träffade Suvi och Sniff i somras, och har haft kontakt via bloggarna och facebook. Det har varit väldigt sorgligt att följa deras sista dagar tillsammans...
Varenda pinscherägare i hela landet kände väl till Sniff. Jag minns honom som en go och glad liten kille som fattade tycke för Tony, den manlige förebilden.


Mys, grabbarna emellan.



Milly och Sniff var väldigt lika till utseendet.

 

***

 



Kommentarer
Postat av: Suvi

Fint! :)

2010-11-26 @ 23:54:21
URL: http://suvi.se
Postat av: Helene

Har också suttit och gråtit i dag när jag läst Suvis blogg.

2010-11-28 @ 18:22:21
URL: http://tavaresifagersta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0