Höglöp

I lördags efter den misslyckade tävlingen ärades min bror Björn och Hanna med ett besök. Vi grillade och efteråt hjälpte Milly till med disken...

Martina, Milly och Hanna.

 

 

Gott!!

 

Jag skrev i förra inlägget om hur Milly gosade överdrivet mycket med Tonys kompis. I lördags var det Björns tur att utsättas för intensiva panntryckningar och rumptacklingar.

 

 

Tryyycka pannan emot..

 

 

Tryyyyyyycka!


 

 

Och så lite kullerbytta med efterföljade rumptackling.

 

 

Milly brukar inte göra så här med nån annan än mig och Tony, så när hon nu tvångsgosat upp två killar så började jag fundera.. Mysstunden med Björn tyckte jag inte såg ut som lika mycket dominanshandling. Frågan är om det var så mycket det kvällen innan heller...

I alla fall, dessa gosattacker kombinerat med att när vi går upp på mornarna möts av en gnyende/skrikande hund som viker undan svansen leder tankarna till att vi är mitt i höglöpet! Då kanske det ändå går att skylla lite av den totala sinnesfrånvaron under tävlingen på det. Hoppas kan man ju göra.

Allt detta och faktumet att Milly var på gräsen till att få livmodersinflammation före löpet kom igång, är enligt oss tillräckligt goda anledningar att fundera ordentligt på en kastration. Hon löper ju fler än två ggr/år också...

 

 

Kvällspromenad. Björn, Milly, Hanna, haflinger.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0