Löp på gång

Vi har haft våra misstankar om att det varit på gång, och nu har vi nog fått det bevisat. Det är löpdags! Igen. Endast fyra månader sen sist... När Milly besökte sin kusin Trollet idag (enligt honom och Nina har de en romans, men jag tycker de är kusiner!) höll jag utkik efter hans reaktion. Först verkade han bara allmänt glad att träffa Milly som vanligt. Men efter att Milly suttit i mitt knä kunde han inte hålla masken längre. Då började han blåsa upp och fladdra med sina små kinder, trängde sig på och sniffade och slickade på min kjol. Milly vågade han sig inte i närheten av, hon var minsann inte på humör för nån uppvaktning! Det blev läge för oss att gå, innan lille Trollet fick sig en knäpp på näsan :)

Här är en bild som min syster Nina tog när Trollet kom och störde Milly mitt i matte-mys-stunden:

Bäst för alla att hålla sig undan när den minen åker på ;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: kajsa

Trollet! Det var ett innovativt hundnamn må jag säga. Bet I'll be at Makrillfestivalen, gammal Buabo som jag är ;) Jag ska länka dig också cada. Kram!

2010-06-11 @ 23:19:41
URL: http://donttakeyourgunstotown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0