Pigg tjej

Nu har vi tränat.. Lite av varje blev det. Lilltjejen var taggad och på hugget, men inte riktigt så fokuserad som jag hade önskat. Tror att det är dags att börja med lite nya grejer, för vi har nött på samma saker ett tag nu. Det är svårt att finslipa moment och samtidigt få det att fortsätta vara jättekul. Kan vara läge att träna det vi kan i störande miljö lite mer...
Det härliga med Milly är att när hon är med, så går hon in för det till 110%! Då gör hon inget halvdant.
När jag kikar på filmen ser jag vilken knasig och glad hund jag har :) Det är kul när hon vill så himla mycket att det blir kortslutning och hon bara provar det ena tricket efter det andra, med en väldans fart.
Hon är väl för söt min lilla pinscherflicka!


Lite pollen på nosen.

 

Idag kom PM och startlista för rallytävlingen.. Samtidigt dök en liten känsla av nervositet upp hos mig.. Vi har tränat en hel del och hon har även funkat bra i störiga miljöer.. Men ibland är lilla fröken väldigt intresserad av annat, t.ex. nån god lukt på marken. Vi får göra vårt bästa och se det som träning inför framtiden.

Just det! Jag pallrade mig iväg på ett spinningpass ikväll. Hurtigt va!? Här kommer dagens film iaf:





Kommentarer
Postat av: Nina Johansson

Rolig film med rolig musik! Det ser riktigt bra ut!

Postat av: Jenni

Vad duktiga ni är!

2010-05-18 @ 21:33:32
URL: http://loketoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0