Pinscherlyrik



Liten ljusbrun knasig hund
hälsade på i stallet en stund

Till sin mattes stora förtret
hunden i hennes förmaningar sket

På ryggen den ljusbruna plötsligt fick kli
sökte en vägg för att mot den sig gni

Väggen hon fann har en gång varit vit
nu är den brun och hårt spacklad med skit

Knasiga hunden hon strök sig och gned
ryggen mot väggen och matten hon led

Täcket blev sketet behöver ett bad
men ryggen blev klifri och hunden blev glad


 

 




Vi har lyrik på schemat just nu :)

Kommentarer
Postat av: Nina

HAHAHAHAHAHA!!! HAHAHAAAAAA!!! :D Hihihi hohoho XD Ha ha ha så jävla bra!!! (och väldigt bonnigt)

2011-04-08 @ 23:53:05
URL: http://ninasbilderblogg.wordpress.com
Postat av: Anna o hundarna

Så vackert! Jag har just ägnat mig åt lyrikanalys, men det vete katten om jag vågar mig på den där.

2011-04-09 @ 10:23:23
URL: http://pelleskop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0