Fortsättning

Besöksrekord i bloggen! "Kul!"

Tack för alla kommentarer! Att någon skriver överhuvudtaget känns väldigt bra. Att ni sedan är förstående och stöttande känns otroligt bra ska ni veta.. Tack!
Jag har det senaste känt mig väldigt ensam om att ha en bitpinscher. Nästan alla andra jag känt till har avlivat sina hundar. Är det bara vi kvar? Har jag undrat. Nu vet jag att vi inte är ensamma. Det kanske låter konstigt, men det hjälper faktiskt att veta att det finns fler som kämpar på med sina hundar.

Om någon är intresserad av ett mer övergripande synsätt på pinschern och dess problem, så vill jag tipsa om två andra blogginlägg:

Suvi och   Jenni

Kommentarer
Postat av: Cizzi Essi o Imsa

Tänker mkt på er! Som jag sagt till dig...du är en kanonbra, duktig o framförallt engagerad "hundtjej". Du kommer att gå långt...med din nästa hund! Det är jag helt säker på!!!!

2011-05-12 @ 14:44:02
Postat av: Elisabeth och Dix

Det är så hemskt att det är ett så vanligt problem!



Dixie har bitits men jag räknar inte henne som en bitpinscher, men hon har en mörkare sida hon också. Det läskiga är att det kan vända så fort. Och att de siktar mot ansiktet.



Jag tror de flesta pinchrar har bitit någon... har jag fel?

2011-05-15 @ 18:15:22
URL: http://pinscherndixie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0