Problemet löst!

Jahopp, så var problemet "redan" löst! Ända sen Tony anmälde sig till tävlingen, och jag förstod att våra ordinarie hundvakter inte skulle kunna hjälpa oss, så har jag grubblat. Lite lätt ångest kan man säga att jag haft. På nåt sätt tar det emot att be om hjälp.. Kanske för att Milly är en så svår dam, men jag har nog svårt att be folk om hjälp i andra situationer också. Man vill ju helst klara av allt själv!

Jag kan med glädje meddela att vi slipper ha med Milly i bilen. Hon kommer att sitta hemma hos oss, och i halvtid får hon påhälsning och promenad av bästaste Sara!!! Det kommer bli jättebra, jag är inte det minsta osäker på att Sara fixar att hantera Milly. Sara har nämligen en alldeles egen pinscher som också tar till gaddarna ibland!! ;) Hon vet med andra ord hur de ska tas, och hur man håller sig vän med en snarstucken liten krabat som Milly. Skööönt! Sara har en liten dotter, därför finns hon inte med på listan över möjliga hundvakter.


Atrzi, Sara och Milly.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Skönt att det löst sig. En pinscher-människa dessutom, perfekt! =)

Då kan du heja på Toniiii i lugn och ro. Gött!

2011-11-24 @ 17:59:50
Postat av: Nina

Vad bra!!! Men vilken bild på Artzti, hade du ingen finare på honom? ;)

2011-11-24 @ 18:12:16
URL: http://ninasbilderblogg.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Vad härligt att det har löst sig med hundvakt! :)

2011-11-24 @ 21:37:44
URL: http://franforstastund.blogg.se/
Postat av: Anna med Salsa

Ja, varför ska det vara så svårt att be om hjälp? Jag är likadan själv, men samtidigt så tycker jag att det är jättekul när jag kan hjälpa någon annan... Härligt att det har löst sig!

2011-11-24 @ 21:58:55
URL: http://medaptitpalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0