Hemlängtan

Jag ska åka till Oslo imorgon med skolan, en vecka blir vi borta. Det är inte så ofta jag reser iväg, framförallt inte själv utan Tony och Milly. Jag är lite löjlig, för jag har nästan redan börjat längta hem!

Jag har inte varit iväg från Milly så länge nån gång... Hur ska hon kunna överleva utan sin matte? ;) Hehe Tony tar nog väl hand om henne. Det ska bli kul att åka iväg, men kanske ännu bättre att komma hem igen!

Härom dagen begav jag och Milly mig ut till Getterön för lite läsning och picknick. Det var en vacker, men svinkall dag. Filtar var nödvändigt!

 

Med massor av kläder gick det att ligga still i solen och läsa- ett tag.

 

Lite kallt om rumpan när man gick utanför filten. Min sötaste lilla knashund. En hel vecka utan henne, hur ska det gå?!


Kommentarer
Postat av: Marie

Själv känner jag också likadant om vi ska iväg på en kryssning utan hundar, eller om jag åker till min syster i grekland och är borta från våra vovvar,man börjar sakna dem innan man ens har åkt iväg, tycker Milly har en jättefint täcke på sig, eftersom vi också har en dvärgpincher hemma, så undrar jag vart du har köpt täcket eller om någon har sytt den till Milly, den var väldigt fin....Mvh.Marie, underbart att få åka till Norge, dit åker vi alltid på semester.

2011-10-24 @ 09:18:08
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: Anna o hundarna

Det blir nog värre för dig än för Milly att vara åtskilda... Du får se fram emot återseendets glädje! Ha det gott!

2011-10-24 @ 12:35:57
URL: http://pelleskop.webblogg.se/
Postat av: Emma, Harry och Hilja

Går inte att vara ifrån hundarna... ;) Angående ditt förra inlägg - ytterligare en orsak till att flytta till Kumla. Här är det ingen som grejar med smällare, under de 3,5 år som vi bott här har jag kanske hört en handfull smällare. Vi är oftast på Åland kring nyår visserligen.

Sen, våra tapeter har Hilja fixat förstås. Jag tycker de är så fina att jag inte brytt mig om att tapetsera om. ;)

Film ute redan.



Hoppas att din resa blir bra och att du inte längtar ihjäl dig!

2011-10-24 @ 22:45:15
URL: http://herrharry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0