Nya tävlingar

Gott!!! Nu har jag anmält oss till två tävlingar.. Först och främst lydnadsklass 1 i Angered den 25 sept. Hoppas på fint väder och torrt, mysigt gräs som är skönt att ligga på!!!!
OM vi lyckas knipa första pris nr 3 då så har jag tänkt att vi ska pausa lydnadstävlingarna och köra lite rally i vinter. Därför anmälde jag mig också till vår första officiella, på Marks bk den 2 okt. Vi har ju tidigare flyttats upp till fortsättningsklass, men det var när rallylydnaden var inofficiell. Så nu blir det vackert att börja om i nybörjarklass igen. Ska bli kul!

Kul var ordet!


Kommentarer
Postat av: Malin

Heeeej!



Å vad kul att få se en till pinscher på plats :)

Det ska bli riktigt kul att testa på. Vi har ju aldrig tävlat i rallylydnad förut så detta blir något nytt. Ska nog ta å läsa igenom reglerna några dagar innan också. Hoppas ni kniper sista 1an nu den 25e, vi håller alla tummar å tassar :)



Ses!

2011-09-14 @ 22:21:06
URL: http://www.two-and-a-hals-dogs.se
Postat av: cizzi o dogsen

Vad roligt att du tar upp Rallyn! Jag har väntat "på er". För det här kan ni ju redan! Då ska du tävla med min uppfödare, Eva, o Essis mamma, Axi. Lycka till!

2011-09-15 @ 14:16:29
Postat av: Catti, Aleya o Ginza

hej igen!

Ja, jag älskar oxå hennes "ögonbryn", de ger henne jätte mycket karraktär och gör henne såå vacker :) (I alla fall i mina ögon :))



Jag hade älskat att ha en Pinscher till men då det exemplaret jag har VÄGRAR att gå ut när det regnar, vägrar sätta sig i gräset om det är blött, fryser väldigt lätt och har inget föremåls intresse så jag känner mig tyvärr lite begränsad :( Så hon är mitt hjärta o älskling och vi tränar för att det är kul.

Men hellst så ligger hon i sängen under täcket med huvuvdet på kudden o myser <3

Så när det skulle komma hund nr två ville jag ha lite mer att kunna jobba med.

2011-09-15 @ 19:52:41
URL: http://www.cholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0