Helg

Nu är Milly enda hunden i hushållet igen.
Jag har suttit hemma med hemtenta idag och när solen tittade fram så stack jag och lilla fröken ut på en kombinerad promenad och cykelrunda. Härligt med sol, fast kallt.

Kallt om baken.

 

När vi kom hem bjöds det på ben, det är ju ändå fredag. Jag fotade Milly när hon gnagde och slafsade, och upptäckte att hon är inte helt olik en viss....

 

 

 

...Mr Burns!!! Blicken... nosen..

 

 

 

Hehe, så jättelikt var det kanske inte.. Men det blev några kulfula bilder på Milly med benet..

 

 


 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elisabeth och Dix

Halloj! Vad kul att du också kollat på boston! Haha, ja vi får väl se hur det blir. Vi kollade på BC men de tilltalar mig inte, plus att när jag hör folk beskriva sina BC låter det som att de beskriver Dix! En till Dix vill jag inte ha i dagsläget! ;)

Skönt att bara ha en hund att ta hand om så länge, kanske Millan lärt sig nåt?

2010-11-05 @ 17:01:41
URL: http://pinscherndixie.se
Postat av: Suvi

Haha, nu när du säger det så, likheten är slående! ;)

2010-11-06 @ 09:03:21
URL: http://suvi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0