Till Susanne

Detta inälgg riktar sig främst till Susanne, som kommenterade förra inlägget. Jag tror inte jag kan nå dig på annat sätt, så:

Millys täcke har jag sytt själv. Hon har två modeller, ett för att sitta still i, i väntan på träning och i bilen, och ett för att röra sig i. De är i dubbel fleece och hon håller sig varm väldigt bra i dem!
Jag har sytt åt andra hundar också, och om du vill skulle jag kunna sy ett åt din pinscher!
Maila mig gärna om du är intresserad: [email protected]

Sitta-still-täcket. Har polo och hänger långt ner på sidorna för att värma låren, även när hon sitter ner.

 

Täcker bröstkorgen. Sitter ihop "där bak", men har ett hål för svansen.

 

Aktivitets-täcket. Med eller utan polo, sitter åt och är inte ivägen för yviga benrörelser.

 

Täcker också bröstkorgen, men är öppet där bak så att hunden kan kissa utan besvär.

 

Så, nu har jag fått gjort lite reklam :) Om någon skulle vara intresserad av ett täcke så är det bara att säga till.


Kommentarer
Postat av: Suvi

Ska snart iväg och hämta paketet.

Känns bara så typiskt med tajmingen...

2010-11-23 @ 16:28:45
URL: http://suvi.se
Postat av: Elisabeth och Dix

De är jättefina!

2010-11-23 @ 21:51:05
URL: http://pinscherndixie.se
Postat av: Susanne

Hej!

Så förvånad när jag gick in och läste din blogg och det stod till Susanne =). Är inne och läser emellanåt och då går jag igenom alla era inlägg från gången innan. Ska hem och visa mannen dina fina täcken så hör jag av mig!

Hälsningar Susanne

2010-12-20 @ 14:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0