Pinscherpåsen

Jag rotade fram några bitar fleecetyg och lite stoppning, och sydde en sån där hundsovsäck i eftermiddags. Pinscherpåse kan man ju kalla den :) Milly gillade den, men det var nog inte helt enkelt att krypa in i den själv. Jag gick förbi TV-rummet och såg att hon svingade upp den i luften för att ta sig in, men senare låg den på golvet.. Jaja hon kan ju ligga den om inte annat :)

Nos.

 

Pinscherpåsen i soffan.

 

Rätt mysigt ändå..

 

Det var agilityträning idag. Millys sträckta bakben är fortfarande inte helt hundra! Hon ser lite lite stel ut ibland, och jag är rädd att anstränga henne innan det är helt bra. Vi åkte till träningen ändå, och var med i ridhuset men tog det lugnt. Vi tränade lite olika lydnads- och rallylydnadsmoment istället, och så sprang vi genom platta tunneln några få gånger. Fortfarande problem med den, det krävs lite extra peppning för att hon ska ta sig igenom. Dumma äckliga sand!

Milly blev så glad och taggad när vi närmade oss slalomet, så jag kunde inte låta bli att låta henne ta fyra pinnar tre-fyra gånger... Hon forserade slalomet i en hiskelig fart, vilken sida jag befann mig på spelade ingen roll. Hon stack t.o.m i förväg och tog det, utan att jag stöttade särskilt mycket alls! Det var tre veckor sedan vi tränade agility sist. Jag tror att uppeållet gjort susen! Det syntes på slalomet... Ååååå bara hon blir bra i benet så vi kan vara med på tävlingen den 29/1!!!!!



Kommentarer
Postat av: Nina

Det var en fin pinscherpåse du har sytt! Bara inte Tony sätter sig på den när Milly ligger gömd därinne... :)

2011-01-09 @ 23:01:25
URL: http://ninasbilderblogg.wordpress.com
Postat av: Emma, Harry och Hilja

Wow, du är ju fantastiskt duktig med din symaskin du! Imponerad! :D

Kul att Milly var så taggad. Träninsguppehåll är bra faktiskt. :D

2011-01-10 @ 22:38:43
URL: http://herrharry.se
Postat av: Annika o Lystra

Ohh vilken smart sak den där pinscherpåsen :)

Här har vi oxå någon som helst vill ligga under täcken o filtar..

Du får sy upp ett par st o sälja på piröträffen i aug.. :) // Annika

2011-01-11 @ 13:32:11
Postat av: Behm

ååå pinscherpåse skulle Leszlo gilla ^^

2011-01-16 @ 14:44:33
URL: http://copperglow.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0