Mot gotland!

Milly är fortfarande halt. Käkat Norocarp i tio dagar utan resultat.. Vi är två i den här familjen som håller på att dö rastlöshetsdöden...

Imorgon åker vi till Gotland, Tony, Milly o jag! En vecka är vi borta.  Hade tänkt passa på att träna en massa sök när man har tillgång till hela Tonys familj som figgar, men det blir väl inget med det. Pga hältan. Blir nog roligt och skönt ändå att komma iväg lite.

Idag har vi lekt lite med en liten kelpiefröken. Hon fick följa med oss hem en stund och hänga med oss i eftermiddag. Otroligt vilken mysig hund!

Klappa mig! Klappa mig! Jag är go! Öronen är bak i nacken. :)

 

Tony blev såklart charmad.

 

Oftast när vi vill gosa med Milly så möts vi av ett surt blängande litet ansikte. Ibland avlägsnar hon sig dessutom från platsen med en djup suck, och går och lägger sig i ett annat rum. Därför kändes det som något helt annat med en hund som följde efter oss i lägenheten, och satte sig bredvid oss och tryckte sig mot oss. Och det räckte att man slängde en blick på henne för att få ett stort leende tillbaka.

Hade nästan glömt att hundar kan vara såna! :)


Kommentarer
Postat av: Cizzi Essi o Imsa

Vad tråkigt med Millys hälta! Hoppas de kommer på vad det är, så hon kan bli bra!

2011-07-28 @ 10:19:45
Postat av: Patrik och Dix

Krya på dig NU Milly!

2011-08-01 @ 14:35:46
URL: http://pinscherndixie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0