Skolk

Eftersom jag inte varit ute i dagsljus på väldigt länge skolkade jag idag från eftermiddagsföresläsningen. I, och på, danska..
Jag och Milly gav oss ut på en lång och underbart solig och skön promenad. Vi var ute i 1 ½ timma och det var verkligen vad vi båda behövde tror jag. Millyråttan fick springa lös en hel del, och vi hade tur: Hon höll sig i skinnet och stannade därmed vid mig :)

Här är lite soliga bilder:

Härligt..

 

..och roligt!

 

Koncentration...

 

Jag är glad att jag upptäckte den här gamla sletna sälen före Milly gjorde det...

 

Milly fick leta efter andra små söta djur...

 

Och de fick vad de förtjänade när hon hittade dem.

 

 

 

 



Här är lite rörliga bilder på en helknasig hund...

Kommentarer
Postat av: Emma, Harry och Hilja

Bläääk, vilken äcklig säl... Hahaha, Milly är för jäkla söt! Härlig film, man blir glad bara av att se på henne!

Harry hälsar att han gillar att dela säng, kommer du inte ihåg det från i somras undrar han? ;)

2011-11-11 @ 21:51:36
URL: http://herrharry.se
Postat av: Suvi

Verkligen knasig vovve! Det är nåt pinschrar verkligen är bra på!

2011-11-11 @ 22:47:52
URL: http://suvi.se
Postat av: Eva & Tova

Jag säger bara "mera skolk" så vi kan få hänga med nästa gång!!

2011-11-14 @ 10:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0