Vinterlängtan

När jag skrev förra inlägget letade jag bland våra vinterbilder. Och nu börjar jag faktiskt längta efter snö och kyla!! Titta bara här:



Full fart!

 

 

En dag förförra vintern kom det hur mycket snö som helst.

 

Milly och Lucky fick en härlig promenad.

 

Vårt köksfönster.

 

Vägen upp till stallet.

 

Milly hjälpte sin mormor med sysslorna.

 

Lucky är helt tokig i snö och skulle kunna gräva en hela dag.

 

Milly fick leta upp några godispaket.

 

Fynd!

 

Mums :)

 

Vi åkte pulka efter hundarna, de var helt galna.

 

Det finns också en film från den här helt underbara dagen:

 

 

Året efter fortsatte vi slädhundsträningen:

 

 

 

Det hade varit så coolt att ha flera hundar som kan dra i full fart utan trams. Till vintern lär jag fortsätta med pulkadraget. Hmm vilka hundar ska jag använda mer än Milly tro..? ;)


Kommentarer
Postat av: emelie & berit

kanske dags att jag kommenterar här om jag inte gjort det innan? brukar läsa iaf! :)



haha, vad menar du med dra utan trams?! ;) men det såg väldigt kul ut, bra med lite extra underhållning! ;)

2011-10-31 @ 18:07:32
URL: http://www.prickig.se
Postat av: Lisa

Varför är det krage på hundtäcken? På täcken till dvärgar är det ofta "fluff" också, fuskpäls... har jag missat ngn poäng?



Snart vinter, hoppas vi får minimalt med dagar med mer än -10 grader men gärna snö!

2011-11-04 @ 09:11:12
URL: http://herrera.blogg.se/
Postat av: Gerd Marit

Fantastiske vinterbilder!

2011-11-06 @ 08:23:47
URL: http://www.corasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0